´Läs & njut mina vänner´

måndag 22 mars 2010

Helgen:)

Jaha i fredags spelade man sin sista match med Växjö Queens, lite v-modigt faktiskt. Vi gjorde verkligen vår bästa match under säsongen, men vann inte. Fast jag tror de flesta av oss kände att vi ändå vunnit!
Men man ska aldrig ta ut någon glädje i förskott.. Min cykel blev snudd kort därefter:(:( jävla idioter..

I lördags var det först pluggtajm, sen var det Lagparty;) Riktigt jäkla kul, sanning eller konka(den elaka versionen, mohahah) och bibeln! haha man fick reda på en del. Det avslutades dock på donken då Marta bjöd hela laget, hon hade ju fyllt år haha:D sööööt!

Och igår var jag bakis men pluggade stenhårt ändå. GÖÖÖTT!! Sen chöööps och choklad.

Men nu är det ångest från helgen så jag och Emma har precis varit ute och sprungit, duktiga!

(Älskar dig Micke<3)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar