´Läs & njut mina vänner´

lördag 16 januari 2010

Djup film som väckte känslor!


Det blev en kväll med flygande Jacob och skratt:) Sen kom den sorgligare delen av kvällen, "Allt för min syster". Guuuud, vilken film. Se den!! Jag grät och grät och grät. Efter en sådan film förstår man verkligen vad som betyder mest.

Mikael från och med nu ska ingenting komma mellan oss, du betyder för mycket för att vi ska bråka och göra varandra illa. Du är mitt livs kärlek!
Tänk vad lite vi uppskattar våra syskon egentligen. Hur ofta säger man att man älskar sin bror eller syster? Jag har nog aldrig sagt det.. Jäkligt illa!

David och Benjamin, jag älskar er!


Men efter en sån här känslosam kväll måste vi bli lite oseriösa, annars blir man ju själv döende.. ush! Nej det blir nog en rolig film med Emma nu. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar